aa
ZS 2025/2026 - Hra s předmětem a loutkou (KPA/66PMA + 6BPMA)
Výuka bude vedena formou semináře a částečně prakticky jako tvořivá dílna. Studenti se seznámí s předmětným divadlem a hrou s předmětem a materiálem při výchově a vzdělávání dětí v mateřských školách. Seminární část nabídne vymezení pojmu materiál, předmět, re…
aa
ZS 2025/2026 - Dramatická výchova ve vyučování 1 (KPA/88VV1 + 8DVV1)
Hlavním záměrem předmětu je seznámení s možnostmi, které nabízí využití dramatické výchovy v primárním vzdělávání pro rozvíjení žáků v rámci integrace s jinými předměty či průřezovými tématy, při vytváření projektů napříč různými vzdělávacími oblastmi …
aa
ZS 2025/2026 - Projekt divadlo a škola 1 (KPA/88DS1 + 8PDS1)
Studenti se seznámí se základními možnostmi, které nabízí divadlo nebo jeho prostředky a postupy pro tvořivé aktivity v projektu s žáky během běžných školních povinností. Jde o praktické poznávání učiva dramatického umění pro primární vzdělávání a požadovaných kom…
aa
ZS 2025/2026 - Základy pedagogické komunikace (KPA/66ZPK + 6BZPK)
Předmět je zaměřen na osobnostní a sociální rozvoj studenta s hlavním zaměřením na pedagogickou komunikaci učitele mateřské školy. Studenti formou aktivního tréninku mohou zdokonalovat své schopnosti vnímat skutečnost, navázat kontakt a komunikovat verbálně i neverbálně, zdr…
aa
ZS 2025/2026 - Dramatická výchova (KPA/66DV1 + 6BDV1)
Dramatická výchova je zde prezentována jako systém osobnostního, sociálního i uměleckého rozvíjení dětí v mateřské škole. Studenti se prakticky i teoreticky seznámí s její základní strukturou, principy a postupy, cíli, obsahy, metodami a technikami i rozmanitými způsoby zpět…
aa
ZS 2025/2026 - Základy školní pedagogiky (KPA/8ZSPE + 88SPE)
Na základě počátečních školních exkursí a náslechů na 1. stupni ZŠ studenti získají představu a poznatky o současné škole 1. stupně ZŠ, jejích funkcích indikátorech kvality, dokumentech státní a školní úrovně, cílech a pojetí současné výchovy a vzdělávání. Na z…
aa
ZS 2025/2026 - Filozofie výchovy (KPA/6BFIV + 66FIV)
Teoretická východiska kursu jsou směřována k filosofickým a antropologickým otázkám, k podstatě struktury výchovy a vzdělání. Průřezovými tématy jsou: péče o duši (péče o osobní identitu) a člověk ve vztahu ke světu - péče o společenství, péče o transcendenci. Cílem…