aa
LS 2025/2026 - Kapit. z vývoje č. liter. 2 - 20. stol. (UCV/KVCL2)
Student získá potřebnou orientaci v literárním kontextu let 1890 až 1945, znalost nosných a klíčových uměleckých směrů, skupin a uměleckých programů, seznámí se s básnickou, prozaickou a dramatickou tvorbou daného období, osvojí si poetiku stěžejních autorů, získá čten…
aa
LS 2025/2026 - Přírodovědný a společenskovědní základ (UCV/1PZ2)
Předmět je zaměřen na celý tematický okruh Rozmanitost přírody. Studenti se rovněž blíže seznámí s průřezovým tématem Environmentální výchova a jeho aplikací do vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět. Pro to, aby student mohl připravit kvalitní vyučovací hodinu s pří…
aa
LS 2025/2026 - Úvod do studia literatury 2 (UCV/USCL2)
Student získá znalost základů literární teorie, znalost pojmů literární teorie - poetiky, výstavby prozaického textu, schopnost aplikovat získané poznatky při analýze a interpretaci prozaických textů.
aa
ZS 2025/2026 - Didaktika angličtiny pro 1. stupeň ZŠ (UCV/1DA2)
Odborný předmět Didaktika angličtiny pro 1. stupeň ZŠ - UCV/1DA2 navazuje na odborný předmět UCV/1DA1. Cílem předmětu je seznámit studenty se základními pojmy a principy cizojazyčné výuky. Zdokonalí též své komunikativní kompetence při přípravě a realizaci cizojazyčné v…
aa
ZS 2025/2026 - Kapit. z vývoje č. liter. 3 - 20. stol. (UCV/KVCL3)
Student získá potřebnou orientaci v literárním kontextu od roku 1945 až do současnosti, znalost nosných a klíčových uměleckých směrů, skupin a uměleckých programů, seznámí se s básnickou, prozaickou a dramatickou tvorbou daného období, osvojí si poetiku stěžejních autorů,…
aa
aa
ZS 2025/2026 - Úvod do studia literatury 1 (UCV/USCL1)
Student získá znalost základů literární teorie, vývoje literárního procesu, znalost základních literárněvědných disciplín, znalost základních pojmů versologie, bude schopen aplikovat získané poznatky při četbě a interpretaci básnických textů, bude schopen analyzovat básni…
aa
ZS 2025/2026 - Základy aritmetiky (UCV/1ARZ)
Student/ka:
- navrhuje, argumentuje, diskutuje a analyzuje různé strategie řešení aritmetických úloh;
- posuzuje řešení aritmetických úloh;
- pracuje s chybou v souladu s principy genetického konstruktivismu.