aa
ZS 2024/2025 - Přírodovědný a společenskovědní základ (UCV/1PZ1)
Cílem předmětu je seznámit studenty se smyslem přírodovědného a společenskovědního vzdělávání na 1. stupni ZŠ, poukázat na historické souvislosti přírodovědného a společenskovědního vzdělávání na 1. stupni ZŠ. Dále budou studenti seznámeni s postavením vzdělávací …
aa
ZS 2024/2025 - Anglický jazyk (UCV/1AJ1)
Předmět upevňuje a rozšiřuje jazykové znalosti a komunikační dovednosti osvojené na konci středoškolského vzdělávání. Cílová (výstupní) úroveň předmětu odpovídá stupni B1+ podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Cílem předmětu je neustálé prohl…
aa
ZS 2024/2025 - Didaktika angličtiny pro 1. stupeň ZŠ (UCV/1DA2)
Odborný předmět Didaktika angličtiny pro 1. stupeň ZŠ - UCV/1DA2 navazuje na odborný předmět UCV/1DA1. Cílem předmětu je seznámit studenty se základními pojmy a principy cizojazyčné výuky. Zdokonalí též své komunikativní kompetence při přípravě a realizaci cizojazyčné v…
aa
ZS 2024/2025 - Oborová didaktika 1 (UCV/3OBDV)
Oborová didaktika je klíčovou disciplínou učitelského vzdělávání, která navazuje na obecnou didaktiku. Cílem předmětu tedy je: 1. Aplikovat základy obecné didaktiky na didaktiku oborovou. 2. Získat komplex vědomostí, dovedností, návyků a postojů pro vzdělávání žáků v p…
aa
ZS 2024/2025 - Přírodovědný a společenskovědní základ (UCV/1PZ3)
Předmět je zaměřen na tematický okruh Lidé a čas. Cílem je také vést studenty k utřídění a prohloubení si poznatků z historie českého státu a těchto poznatků umět využít v didaktickém zpracování vyučovacích hodin. Pro to, aby student mohl připravit kvalitní vyučovací…
aa
ZS 2024/2025 - Základy aritmetiky (UCV/1ARZ)
Student/ka: - navrhuje, argumentuje, diskutuje a analyzuje různé strategie řešení aritmetických úloh; - posuzuje řešení aritmetických úloh; - pracuje s chybou v souladu s principy genetického konstruktivismu.