Prostřednictvím předmětu se student seznamuje s principy výzkumné práce v pedagogice a příbuzných vědách, které by měl být schopen mj. prakticky využít při zpracování bakalářské práce. Znalosti a dovednosti z metodologie pedagogického výzkumu jsou zaměřeny především na fázi plánování a přípravy výzkumu a nejužívanější metody sběru a analýzy dat. Student získá také praktickou zkušenost s přípravou výzkumného šetření.
- Učitel: Josef Malach
- Učitel: Zuzana Sikorová
- Učitel: Marek Václavík
- Učitel: Alena Vališová
- Učitel: Aleš Bednárek
- Učitel: Michaela Černíková
- Učitel: Milan Chmura
- Učitel: Tomáš Hurný
- Učitel: Josef Malach
- Učitel: Martina Matějíček Rozsypalová
- Učitel: Gabriela Matýsková
- Učitel: Veronika Murinová
- Učitel: Michal Prokeš
- Učitel: Miriam Prokešová
- Učitel: Vlastimil Škuta
V tomto předmětu si studenti osvojí znalosti z dějin pedagogiky a pedagogického myšlení, které jsou potřebné k porozumění zákonitostí vývoje školství a vývoje názorů na výchovu a vzdělávání.
- Učitel: Miriam Prokešová
Testy Pedagogická diagnostika (T_KPD/4ZPED + 4PEDI + 44ZPD + 44PED)
- Učitel: Tomáš Hurný
- Učitel: Jarmila Kojdecká
- Učitel: Martin Kolář
- Učitel: Josef Malach
- Učitel: Gabriela Matýsková
- Učitel: Jana Mikošková
- Učitel: Veronika Murinová
- Učitel: Jana Pavlicová
- Učitel: Tereza Vašutová